2 Mart 2012 Cuma

Evim Yurdum SA'm

Başlığıma hayran kaldım!! Ne kadar kendini beğenmiş bir şeysin sen öyle diyeceksiniz ama durumumu o kadar iyi özetliyor ki... Aslında amacım şu klasik 'evim yurdum' lu kalıbı kullanmaktı ama sonradan bir baktım ki hayatımın geçtiği üç mekanı yazıvermişim meğer. Malum öğrenciyiz evimiz ayrı, yurdumuz ayrı... (Hem ben kampüsün içindeki yurtlarda kaldığımdan kelimenin gerçek anlamını da karşılıyor hani.) SA ya gelince benden bol bol duyacağınız fakültemin ismi. 'S' si science'dan 'A' sı toplamda 2 binadan oluşan fen fakültesinin ilk binası olmasından geliyor. Ee bizde öğrenciyiz hani belli etmesek de okuyoruz hem de en çılgınından matematik, fizik okuyoruz!! (Aramızda genetikçiler, elektronikçiler falan da yok değil ama onlar misafir, burası yalnız bizim evimiz!)


                                               (Sabah 6 sularında SA'dan bir manzara...)
Gerçekten de güzel değil mi ama? Hele bir de alt kattaki matematik odasını göreceksiniz, buradan sadece tepeleri gözüken çiçekler onun camına sarkmış. Düşünsenize o çiçeklerin sarktığı kocaman camlardan birinin önüne geçip uzanmışsınız üstelik camı da açmışsınız aşağıdaki havuzdaki suyun sesi bir yanda hafif bir müzik diğer yanda, elinizde kitabınız ağzınızda çikolatanız.... Umrunuzda mı dünya..? Böyle anlatması güzel de henüz ben bile yapamadım bunu. Gerçi bir yapmadığımda bu kaldı herhalde, anlattıkça hak vereceksiniz sizde:) Son olarak haberiniz olsun, bu yazım bir serinin başlangıcı...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder