25 Şubat 2012 Cumartesi

PUDRA ŞEKERİ

Dün gece fakültemin önündeki 'BURNİNG PARTY'ye'' aldırış etmeden kütüphanede ders çalıştık, lakin alışılagelmiş ders çalışma gecelerinden birazcık farklı olduğunu belirtmek isterim.Gece geç saatlere kadar çalıştıktan sonra çok sevgili oda arkadaşımın bir çalıştayda yapacağı konuşmayı kaçırarak başladım güne.Bu olayın bende yarattığı derin handikaptan mıdır yoksa arkadaşlarımın sürekli papaz gibi oldun demesinden bıkmamdan mıdır bilemem ama saçımı kestirmeye gittim sonunda,evet gerçekten gittim=)Şimdi diyebilirsiniz ki arkadaşım bizene senin saçından ama saç kestirmeye kadar gidilir de tatlı yemeden dönülür mü azizim.Üzülerek söylüyorum ki yine yeni yeniden MADO'da yedim ama fıstıklı dolama kaç gecedir rüyalarıma giriyordu buna ne kadar dayanabilirdim bilmiyorum.Tabi hala çikolatayla ilgili konuya gelemediğiminde farkındayım.Bugün 'PİZZA HUT' suflesi yedim 'CEPA' da,suflenin eleştirisinden önce kasiyerlerin kibarlığına ve güleryüzlülüğüne teşekkür etmek isterim.Bu sufleye büyük bir avantaj kazandırmasına kazandırmıştı ama ben pudra şekeri yeme özürlü bi insan olarak,hangi akla hizmet karşımda benim boğuldumu görmekten büyük haz duyacak değerli arkadaşım(dün gece dudağımı patlatan insan) varken sufleme fütursuzca saldırdım hala bu soruya cevap veremiyorum çünkü öksürmekle meşgulum.Neyse ne dediğinizi duyar gibiyim hemen konuya giriyorum sufle 'PİZZA HUT' tarzı restoranlar düzeyinde değerlendirdiğimde DOMİNOS'un altında yer bulabildi kendine.BURGER KİNG' ten uzun zamandır yemediğim için şimdilik değerlendirme dışı bırakıyorum.Ama eğer aranızda Denizli'li olan varsa mutlaka Bayramyeri'ndeki 'PASAPORT PİZZA'da sufle yesin ne demek istediğimi yedikten sonra daha iyi anlayacaksınız...

2 yorum:

  1. İnşallah birgün yemek nasip olur.
    Takibindyeim.
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  2. Umuyorum yiyebilme imkanın olur, çikolata seviyorsan onu da seversin çünkü :)
    Teşekkür ederim canım, sevgiler...

    YanıtlaSil