15 Şubat 2012 Çarşamba

Alışveriş Maceraları Bölüm:1

Geçen ki alışverişimde fizik laboratuvar asistanıma şarkı söyleyip dans ederken yakalanıp "Daha çocuk bunlar!!" lafı yediğimden beri ilk kez bugün gittim Real'e. (Real, dağın başındaki kampüsümüzün dibinde olduğundan aile bakkalı muamelesi görüyor, zavallım) İlk başlarda biraz endişeliydim formdan düştüm diye ama sonra baktım ki hiçbir sorun yok. Hala 'sıradan bir market alışverişi nasıl eğlenceli ve rezil bir hale getirilebilir' dersleri verebilecek durumdayım!! Hatta bu yaklaşık bir haftalık özleminin acısını da gayet iyi çıkardığımı, yeterince çok insandan kınayan bakış aldığımı gururla belirtmekten gurur duyuyorum :D Yalnız öyle bir an vardı ki, kelimelerin tamamen kifayetsiz kaldığı... Hani bunca yıllık insanım ben böyle şey görmedim!! 

Emin olun sonra ki 15 dakika boyunca tek ilgi odağımız bu alışveriş arabasıydı. Her açıdan fotoğraflarını çektik, sarıldık, sevdik, saf sevgimizle bağlandık, inanın kavga bile ettik! Taa ki arkadaki diyet ürünleri görene kadar..!!! 


Buradan yetkililere sesleniyorum!!! Küçücük çocuğun elinden şekerini almaktan farklı değil ki bu durum!!! Ayıp. Umuyorum ki başka kimsenin başına gelmez, bol Nutellalı diyetsiz günler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder