18 Şubat 2012 Cumartesi

Death Note Gecesi

Evet sonunda bunu yaptım!! Uzun ama çok uzun zamandan sonra hiç uyuklamadan bir şeyler izledim!! Malum öğrencilik hayatı yorucu üstelik uykusuz geçiyor, insan da uygun bulduğu her yerde uyuyuveriyor. Uygun deyince de akla ilk gelen yerler sinemalar ve film gösterimleri... (Çalışma odaları, kütüphaneler ve servisler de normal şartlar altında gayet uygun olsalar da konumuzla ilgisi yok, geçiyorum) Ben de bu uygun yerleri verimli bir şekilde kullanmıyor değilim hani yeri geliyor sırf uyumak için sinema gidiyorum. Eminim şu an size çok mantıksız geliyordur ama düşünsenize hem arkadaşlarınızla buluşmuşsunuz hem de uykunuzu alıyorsunuz. Bir taşla iki kuş!! Gerçi bunu okuduktan sonra arkadaşlarım bir daha benimle sinemaya gider mi bilinmez:) Neyse konumuza dönersek dün gece anime gecesine giderken de aklıma film geçmişlerim geldiğinden ve de ilk anime deneyimim olduğundan kesin bir iki bölümden sonra uyurum dedim ama kendimi bile şaşırtmayı başararak uyuyan %50lik kısımda olmadım!! Ve evet hala bunun sevincini yaşıyorum:) Nasıl geçti dersek, öncelikle çok çikolatalıydı. Daha yerimize oturmamızla anime başlamadan çikolataları çıkarmamız bir oldu.


Bu Kahve Dünyası'ndan aldığımız büyük ihtimalle de sevgililer günü için yapılmış bir çikolata. Altı kişi biraz zor paylaşacakmışız gibi gözükse de neyse ki bazılarımız daha önce başka çikolatalar yemiş de kavga çıkmadı:)


Bu da bir diğer çikolatamız... Eskişehir'den dönerken annemin çikolata sandığından kaptığım ganimetlerden biri. Çikolatanın içine bonibon koymak kimin aklına geldiyse alnından öpüyorum!! Sütlü çikolata yerken kıtır kıtır ağza gelen bonibonları yemek eğlenceli oluyor olmasına da tek sorun çikolatayı ağzımda eritsem mi kıtır kıtır yesem mi çelişkisinde kalmak...



Death Note'a, yani izlediğimiz animeye gelecek olursak öncelikle konusunu ve daha fazlasını burada bulabilirsiniz. Benim yorumlarıma gelecek olursak da ingilizce altyazılı olmasına rağmen olaylar rahat bir şekilde anlaşılıyordu, gözünüz korkmasın yani. Hem sabaha kadar uyumamam da anlaşılacağı üzere (gerçi bazı aksiliklerden dolayı arada bir iki bölümü kaçırdım ama) hoşuma gitti özellikle 'L'in (soldaki) acayip oturuşuyla Shinigami'ye (alttaki fotoğrafta) bayıldım. Karar verdim onun maskesinden yaptıracağım!!

Yalnız şunu da sormadan geçemeyeceğim ya bu animedeki kızların sesi neden fare gibi çıkıyor ki?? İnanmıyorsanız başlangıcını dinleyin...) Tek başıma izlesem tamam da o kadar insanın içinde ne zaman bir kız konuşmaya başlasa gülmek hoş olmuyor yani!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder